Sipariş Tarihi: Sipariş tarihinin ve saatinin girileceği alandır.
Düzenleme Zamanı: Sipariş tarihinden harici olarak düzenleme tarihi girilebilecek alandır.
Sipariş No: Sipariş Fişlerinin numaralandırılması için kullanılan alandır. Kod üretme şablonlarından tanımlama yaparak otomatik numara alması sağlanabilir.
Belge / Seri No: Fişe ait belge ya da seri numarasının manuel olarak girilebileceği alandır. Sistem ayarlarında yer alan "Satış/Satınalma" üst başlığına tıklandığında da ilgili Belge/Seri No Fiş Bilgileri'nde gelecek ya da "Fiş Açıklaması" ile yer değiştirecek şekilde ayarlanabilir. (https://www.orkestra.com.tr/index.php?m=15&sayfa=yardim&y=1079&y2=1080)
Cari Hesap: Cari Hesaba ait unvan bilgisinin girileceği alandır.
İş Birimi: Ambarların ana merkezinin seçildiği alandır. (Örnek: İç Anadolu)
Ambar: İş birimi altında bulunan ambarların seçildi alandır. (Örnek: Ankara) Ürünün hangi ambara gireceği ya da çıkacağı bu alan seçilerek gerçekleştirilir.
Ödeme Planı: Ödeme Planları oluşturularak hesaplamanın otomatik olarak yapılmasını sağlayan alandır. Örneğin 1 peşin 6 taksit şeklinde bir ödeme planı oluşturulursa ödeme planı toplam tutarı otomatik olarak hesaplayarak taksitlere böler.
Sipariş Türü: Öğe ağacında seçilen fişe göre otomatik olarak gelen alandır. (Örneğin: Satış Siparişi)
Durumu: Taslak, Normal, Onaylı ve İptal seçimlerinin yapılabileceği alandır.
Yetki Kodu: Admin Kullanıcısı Yetki Kodu tanımlayarak sadece o yetkiye sahip kullanıcıların bu kayıtları görmesini sağlayabilir.
Satış Elemanı: Satış Personelinin bilgi girişinin yapılabileceği alandır.