"Logo Tanımları"nda bulunan ve faturamızın türüne göre "Satış Faturaları" veya "Satınalma Faturaları" alanında ilgili faturamızın üzerine tıklayarak faturamızı seçiyoruz ve sağ üst köşede bulunan "Başlangıç Durumuna Döndür" seçeneğine tıklıyoruz ve işlemimiz tamamlanıyor faturanız tekrar "Bekleyen E-Faturalar" düşüyor ve faturanız üzerinde tekrar düzenleme yapabilirsiniz.
Gönderilen bir E-Faturanın Durum Kodu 1230 "HEDEFTEN SİSTEM YANITI BAŞARISIZ GELDİ" gibi bir durumla karşılaştığınızda faturanızı başa alarak tekrar göndermeniz gerekebilir. Başaalmanızı gerektiren Durum Kodları hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Bu hatayı almamak için efaturacim.orkestra.com.tr adresine entegratör Müşteri Kodunuz, Kullanıcı Adınız ve Şifrenizle birlikte giriş yaparak "Faturalar" alanı altındaki Gönderilen faturalara tıklanır ve "Gönderim/Alım Tarihi" bölümünde ilgili faturanın tarih aralığı girilir. Belge no alanına da faturanın numarası yazılarak "Ara" butonuna bastığımızda faturamız listelenir.