Farklı kullanıcılar, farklı firmalarda faturaları sorguladıklarında arada alınmayan yada birden fazla kayıt edilen aynı fatura bulunabilir. Bu durumu çözmek için merkez bir tane firma belirlenir ve tüm gelen faturalar o firma üzerinden sorgulanır.
Sonrasında ise faturayı gönderen Carinin bulunduğu firmalara, faturalar teker teker aktarılır.
1- Gelen fatura kaydı açılır ve "Logo' ya Aktar" butonu üzerinde bulunan "Ok" simgesine tıklanarak "Başka Firmaya Aktar" seçeneği seçilir.
Yeni Döneme ait faturaların eski dönemde sorgulanması durumunda, yeni dönemde tekrar sorgulama yapılsa dahi faturalar düşmeyecektir. Bu durumda eski döneme geçilip yeni dönem faturaların silinmesi ve tekrar sorgulanması gerekecekti. Orkestra E-Fatura kullanıcılara bu gibi durumlarda kolaylık sağlamak için dönemler arası fatura aktarması özelliğini geliştirmiştir. Eski dönemde sorgulanan faturaların yeni döneme aktarılması için 1- Yeni döneme ait olan fatura kaydını açınız. 2- Üst menüde bulunan Logo ya Aktar butonun yanındaki "ok" simgesine tıklanarak "Başka Firmaya Aktar" seçeneğini seçiniz. 3- Gelen ekran üzerinde bulunan kayıtlardan yeni döneme ait kayıt seçilerek "Seç" butonuna tıklayınız. 4- İşlemlerin ardından fatura "Yeni Döneme" aktarılacaktır.