Alıcılara gönderilen gönderilere bakmak için ;
İlgili kişiler yada firmalar listeleme ekranı açılır. Gönderilerine bakılacak olan ilgili Kişi/Firma kaydı çift tıklanarak açılır ve nesne kartı üzerinde bulunan "Gönderiler" sekmesine geçiş yapılır.
Burada kişi/firmaya gönderilmiş olan tüm gönderiler ayrıntıları ile listelenir. Gönderiler incelenmek istenildiğinde üzerine çift tıklanır ve kayıt açılır.
Genel sekmesinde gönderime ait bilgiler bulunmaktadır. Gönderi ile ilgili firma, gönderi ve dağıtım tarihi, gönderi tipi, alıcı v.b.
Şablon Önizleme sekmesinde gönderinin içeriği incelenebilir.
Detaylar sekmesinde ise Gönderinin, gönderileceği kişi yada firmanın adresinde bulunan il ve ilçe bilgisi yer almaktadır.
Hazırlanan gönderiler, daha sonra gönderilmek için bekletilmişse durumu "Hazır" olarak görünmektedir. Hazır durumda olan gönderilerin hepsini aynı anda gönderebileceğiniz gibi tek tek farklı zamanlarda da gönderebilirsiniz.
Hazır durumda olan gönderileri göndermek için;
Menüde bulunan ve kırmızı ile işaretlenmiş "Gönderi Toplu İşlem Sihirbazı" simgesine tıklanır.
Gönderi Durum Değişikliği ekranından durumunu değiştirmek istediğiniz kayıtları hangi yöntemle seçeceğinizi bu ekrandan belirlersiniz.
Listelenen Kayıtlar: Bir önceki "Gönderiler" kayıt listesi ekranında filtre uygulamışsanız, filtreleme sonucu oluşan listedeki kayıtların tamamı durum değişikliği için seçilmiş olur.
Seçili Kayıtlar: "Gönderiler" kayıt listesi ekranında seçmiş olduğunuz gönderileri durum değişikliği için seçilmiş olur.
Tüm Kayıtlar: Gönderiler listeleme ekranında listenen kayıtların tamamı durum değişikliği seçilmiş olur.
Yukarıdaki listeleme ekranında 1 tane gönderinin durumu hazır olduğu için o gönderi seçili hale getirilmiş ve Durum Değişikliği ekranından da "Seçili Kayıtlar" seçeneği seçilmiştir. Daha sonra "İleri" butonuna tıklanarak işleme devam edilir.
Not: Durumu gönderilmiş olan kayıtlarda Durum değişikliği yapmayınız
Gönderi Güncelleme Metodu ekranında gönderinizin durumunu değiştirmeniz için seçenekler bulunmaktadır. Her seçeneğin altında açıklaması yazmaktadır. Yukarıda seçimi yapılmış kayıt Hazır Durumda olduğu için gönderiyi Kuyruğa yollayıp gönderilmesini sağlamalıyız. Gönderinizle ilgili metodu seçtikten sonra "Son" butonuna tıklayarak gönderilerinizin durumunu değiştirebilirsiniz.