ORKESTRA

ORKESTRA

  orkestra orkestra.com.tr
  Sohbet   İndirme Merkezi

Kampanya Tanımı

KAMPANYA

Müşterileri satın almaya teşvik etmek, satışları artırmak ve müşteri sadakatini güçlendirmek amacıyla orkestra içerisinden belirli kampanyalar oluşturulabilir.

“1 alana 1 bedava” gibi, belirli bir ürünü alan müşteriye ek bir ürün hediye veya “10 adet alana %5 indirim” gibi, toplu alımlarda fiyat avantajlarının sağlandığı kampanya tanımları oluşturulabilir.

Kampanya Yönetimi> Kampanya Tanımları altından “Yeni” butonu ile Kampanya Tanımı oluşturulmaktadır.

Kod: Kampanya Tanımına uygun
Açıklama: Kampanya Tanımına Uygun Açıklama yazılabilir alandır.

Genel Sekmesi:

Kampanya Grubu: Kampanyaların gruplanmasını sağlanabilir. Örnek: Kasım Ayı kampanyaları veya Marka kampanyaları gibi.

Hedef Kitle: Kampanyanın uygulanması istenilen hedef kitle tanımı yapılabilir. Cari Özel koduna veya Bayilere özel indirim uygulanması gibi filtreler verilerek hedef kitle belirlenmektedir.

Konum Kısıtı: Kampanyanın İl veya İlçe bilgisine göre uygulanması sağlanabilir.

Süre Kısıtı: Kampanyaların belirli günlerde ve saatlerde Aktif olması sağlanabilmektedir.

Ödeme Yöntemi: Ödeme yöntemine göre kampanyaların uygulanması sağlanabilir.

Tekil Kodu:

Başlangıç Zamanı: Kampanyanın Başlayacağı Tarih ve Saat Belirlenir.

Bitiş Zamanı: Kampanyanın Biteceği Tarih ve Saat Belirlenir.

Uygulama Yeri: Kampanyanın Hangi fiş Türlerinde uygulanacağı seçilir.

  •          Sistem Ayarından Oku: Uygulama Yeri Varsayılan olarak seçimi yapılabilmektedir. Bu durumda “Sistem Ayarından Oku” seçeneği seçilebilir.
    Sistem Yönetimi> Sistem Ayarları> Kampanya Yönetimi Altından Varsayılan Değer Seçilebilir.
  •          Sadece Fatura: Kampanya Faturalarında uygulanır.
  •          Sadece Sipariş: Kampanya Siparişlerinde uygulanır.
  •          Sipariş ve Fatura: Kampanya Siparişlerde ve Faturada uygulanır.

Uygulama Grubu: Kampanyanın Satış, Satınalma veya Her ikisinde de uygulanacağı ayarlanır.

Sıralama Kodu:

Kampanya Ürünleri:

Ürün / Hizmet Kartı, Sınıf veya Ürün Grubu seçilen alandır. Bu alanda seçilen ürünlere indirim uygulanacaktır.

Ürün / Hizmet: Ürün / hizmet Kartları seçilir ve Sadece seçilen malzemelere Kampanya uygulanır.

Sınıf: Seçilen Sınıfa bağlı Malzemelere Kampanya uygulanır.

Ürün Grubu: Kampanya Tanımı içerisinde Ürün grupları oluşturulup, hazır filtreler verilerek veya yeni filtre tanımları eklenerek Marka, Model, Menşei, Fiyat Grubu vs. gibi filtreler tanımlanarak Ürün grupları oluşturulabilir.

Listeleme Türü: Filtreleme Değerleri Kullanılır.

Seçim: Hedef Ürünler elle seçilerek Grup oluşturulur.

Koşul Sekmesi:

Kampanya koşulları bu sekme üzerinden belirlenmektedir.

Koşul Senaryosu:

Yok: Herhangi bir koşula bağlı olmadan Kampanya Ürünlere uygulanır.

Fiş Ürün Miktarı: Fişteki Kampanyalı Ürün miktarına göre kampanya uygulanır.

Fiş Ürün Tutarı: Fişteki Kampanyalı Ürün Tutarına göre kampanya uygulanır.

Fiş Toplamı: Fiş Toplamı belirlenen Tutarı geçtiğinde Kampanya uygulanır.

Satır Ürün Miktarı: Satırda belirlenen Miktar koşuluna göre kampanya uygulanır.  

Satır Ürün Tutarı: Satırda belirlenen Tutar koşuluna göre kampanya uygulanır.

Cari Ürün Miktarı: Carinin satın aldığı ürün miktarı Koşula uyduğunda Kampanya uygulanır.

Cari Ürün Cirosu: Cari ürün cirosu, verilen Tutara uyduğunda kampanya uygulanır.

Koşul Dönemi: Ay (Süre) Varsayılan olarak gelmektedir.

Koşul Filtre Kullanımı:

Kampanya Ürünleri: Genel Sekmesinde seçilen Kampanya Ürünlerine göre verilen koşul çalışmaktadır.

Verilen Filtre: Koşul sekmesinde yer alan “Filtre Değerleri” alanında uygulanmış olan tanımlar göz önünde bulundurulur.

Filtre Kullanma: Herhangi bir filtre kullanılmaz.  

 

Kampanya Sekmesi:

Kampanya Türü:

Seçilen Ürünlerde İndirim: Sadece Seçilen Ürünlere İndirim uygulanır.

Örnek:Seçilen Ürünler için İndirim ve Promosyon satırları oluşturulur.

Aynı Ürünlerde İndirim: Aynı ürünlere indirim uygulanır.

Örnek: 3 alana 1 Bedava gibi.  

Farklı Ürünlerde İndirim: Bir üründen belirli miktar alımında, ekstra ürün indirimi uygulanabilir.

Örnek: Seçilen üründe x miktar alana başka bir üründe indirim ya da hediye uygulanabilir. Takım elbise alana, Gömlek %50 indirimli gibi.

En düşük Fiyatlı Ürüne İndirim: Seçilen ürünlerde belirli miktar alımında, fişteki En düşük Fiyatlı ürüne indirim uygulanır.

Örnek:Seçilen ürünlerde X miktar alana en düşük birim fiyatlı üründe indirim uygulanır.

En Yüksek Fiyatlı Ürüne İndirim: Seçilen ürünlerde belirli miktar alımında, Fişteki En Yüksek Fiyatlı ürüne indirim uygulanır.

Örnek:Seçilen ürünlerde X miktar alana en alana en yüksek birim fiyatlı ürüne indirim uygulanır.

Fiş İndirim / Hediye: Belirli bir miktar ürün alımında Fişe indirim veya Hediye uygulanır.

Örnek: Seçilen ürünler için indirim ve promosyon satırları oluşturulur. A ürününden X kadar alana Y indirim, B Hediye gibi.

Kademe Seçimi:

Kademe Bul:

Tüm Kademelere Uygula:

İşlem:

İndirim: Fişe İndirim uygulanır.

Ek İndirim: Fişe ek indirim uygulanır.

Promosyon: Fişe Promosyon olarak ürün satırı eklenir. 

 

Öğe Türü:

Ürün/Hizmet: Seçilen Ürün / Hizmet kartlarında indirim / Promosyon uygulanır.

Sınıf: Seçilen Sınıfa ait ürünlerde İndirim / Promosyon uygulanır.

Ürün Grubu: Seçilen Ürün Grubuna ait ürünlere İndirim / Promosyon uygulanır.

Öğe: Seçilen Öğe Türüne göre “Ürün / Hizmet, Sınıf veya Ürün Grubu” seçilir.

Miktar: Miktar formülü verilir.

Düzenleme İşlemi:

-          İndirim Oranı: Değer Formülü alanına Uygulanması gereken Oran girilir.

-          Fiyattan Düş: Değer Formülü alanına Uygulanması gereken Tutar girilir.

Kademe Alanı:

Kademe Değeri:

Tekil Kodu:

 

Sınırlandırma:

Uygulama Yeri:

-          Fişte Sınırlı: Fiş Sayısına göre sınırlandırılabilir. 

-          Caride Sınırlı: Cari bazlı sınırlandırılır. Örnek: Uygulama sınırı 2 verilmiş ise, Aynı cariye ilgili kampanya 2 defa uygulanır. 3 defa uygulanmasına izin verilmez.

-          Ürün Miktarı: Ürün Miktarı kadar sınırlandırılabilir.

-          Promosyon Miktarı: Promosyon Ürün miktarı sınırlandırılabilir.

Uygulama Sınırı: Sınırlandırmak istenilen Değer girilir.