Müşterileri satın almaya teşvik etmek, satışları artırmak ve müşteri sadakatini güçlendirmek amacıyla orkestra içerisinden belirli kampanyalar oluşturulabilir.
“1 alana 1 bedava” gibi, belirli bir ürünü alan müşteriye ek bir ürün hediye veya “10 adet alana %5 indirim” gibi, toplu alımlarda fiyat avantajlarının sağlandığı kampanya tanımları oluşturulabilir.
Kampanya Yönetimi> Kampanya Tanımları altından “Yeni” butonu ile Kampanya Tanımı oluşturulmaktadır.
Kod: Kampanya Tanımına uygun
Açıklama: Kampanya Tanımına Uygun Açıklama yazılabilir alandır.
Kampanya Grubu: Kampanyaların gruplanmasını sağlanabilir. Örnek: Kasım Ayı kampanyaları veya Marka kampanyaları gibi.
Hedef Kitle: Kampanyanın uygulanması istenilen hedef kitle tanımı yapılabilir. Cari Özel koduna veya Bayilere özel indirim uygulanması gibi filtreler verilerek hedef kitle belirlenmektedir.
Konum Kısıtı: Kampanyanın İl veya İlçe bilgisine göre uygulanması sağlanabilir.
Süre Kısıtı: Kampanyaların belirli günlerde ve saatlerde Aktif olması sağlanabilmektedir.
Ödeme Yöntemi: Ödeme yöntemine göre kampanyaların uygulanması sağlanabilir.
Tekil Kodu:
Başlangıç Zamanı: Kampanyanın Başlayacağı Tarih ve Saat Belirlenir.
Bitiş Zamanı: Kampanyanın Biteceği Tarih ve Saat Belirlenir.
Uygulama Yeri: Kampanyanın Hangi fiş Türlerinde uygulanacağı seçilir.
Uygulama Grubu: Kampanyanın Satış, Satınalma veya Her ikisinde de uygulanacağı ayarlanır.
Sıralama Kodu:
Ürün / Hizmet Kartı, Sınıf veya Ürün Grubu seçilen alandır. Bu alanda seçilen ürünlere indirim uygulanacaktır.
Ürün / Hizmet: Ürün / hizmet Kartları seçilir ve Sadece seçilen malzemelere Kampanya uygulanır.
Sınıf: Seçilen Sınıfa bağlı Malzemelere Kampanya uygulanır.
Ürün Grubu: Kampanya Tanımı içerisinde Ürün grupları oluşturulup, hazır filtreler verilerek veya yeni filtre tanımları eklenerek Marka, Model, Menşei, Fiyat Grubu vs. gibi filtreler tanımlanarak Ürün grupları oluşturulabilir.
Listeleme Türü: Filtreleme Değerleri Kullanılır.
Seçim: Hedef Ürünler elle seçilerek Grup oluşturulur.
Kampanya koşulları bu sekme üzerinden belirlenmektedir.
Yok: Herhangi bir koşula bağlı olmadan Kampanya Ürünlere uygulanır.
Fiş Ürün Miktarı: Fişteki Kampanyalı Ürün miktarına göre kampanya uygulanır.
Fiş Ürün Tutarı: Fişteki Kampanyalı Ürün Tutarına göre kampanya uygulanır.
Fiş Toplamı: Fiş Toplamı belirlenen Tutarı geçtiğinde Kampanya uygulanır.
Satır Ürün Miktarı: Satırda belirlenen Miktar koşuluna göre kampanya uygulanır.
Satır Ürün Tutarı: Satırda belirlenen Tutar koşuluna göre kampanya uygulanır.
Cari Ürün Miktarı: Carinin satın aldığı ürün miktarı Koşula uyduğunda Kampanya uygulanır.
Cari Ürün Cirosu: Cari ürün cirosu, verilen Tutara uyduğunda kampanya uygulanır.
Koşul Dönemi: Ay (Süre) Varsayılan olarak gelmektedir.
Kampanya Ürünleri: Genel Sekmesinde seçilen Kampanya Ürünlerine göre verilen koşul çalışmaktadır.
Verilen Filtre: Koşul sekmesinde yer alan “Filtre Değerleri” alanında uygulanmış olan tanımlar göz önünde bulundurulur.
Filtre Kullanma: Herhangi bir filtre kullanılmaz.
Seçilen Ürünlerde İndirim: Sadece Seçilen Ürünlere İndirim uygulanır.
Örnek:Seçilen Ürünler için İndirim ve Promosyon satırları oluşturulur.
Aynı Ürünlerde İndirim: Aynı ürünlere indirim uygulanır.
Örnek: 3 alana 1 Bedava gibi.
Farklı Ürünlerde İndirim: Bir üründen belirli miktar alımında, ekstra ürün indirimi uygulanabilir.
Örnek: Seçilen üründe x miktar alana başka bir üründe indirim ya da hediye uygulanabilir. Takım elbise alana, Gömlek %50 indirimli gibi.
En düşük Fiyatlı Ürüne İndirim: Seçilen ürünlerde belirli miktar alımında, fişteki En düşük Fiyatlı ürüne indirim uygulanır.
Örnek:Seçilen ürünlerde X miktar alana en düşük birim fiyatlı üründe indirim uygulanır.
En Yüksek Fiyatlı Ürüne İndirim: Seçilen ürünlerde belirli miktar alımında, Fişteki En Yüksek Fiyatlı ürüne indirim uygulanır.
Örnek:Seçilen ürünlerde X miktar alana en alana en yüksek birim fiyatlı ürüne indirim uygulanır.
Fiş İndirim / Hediye: Belirli bir miktar ürün alımında Fişe indirim veya Hediye uygulanır.
Örnek: Seçilen ürünler için indirim ve promosyon satırları oluşturulur. A ürününden X kadar alana Y indirim, B Hediye gibi.
Kademe Bul:
Tüm Kademelere Uygula:
İşlem:
İndirim: Fişe İndirim uygulanır.
Ek İndirim: Fişe ek indirim uygulanır.
Promosyon: Fişe Promosyon olarak ürün satırı eklenir.
Ürün/Hizmet: Seçilen Ürün / Hizmet kartlarında indirim / Promosyon uygulanır.
Sınıf: Seçilen Sınıfa ait ürünlerde İndirim / Promosyon uygulanır.
Ürün Grubu: Seçilen Ürün Grubuna ait ürünlere İndirim / Promosyon uygulanır.
Öğe: Seçilen Öğe Türüne göre “Ürün / Hizmet, Sınıf veya Ürün Grubu” seçilir.
Miktar: Miktar formülü verilir.
Düzenleme İşlemi:
- İndirim Oranı: Değer Formülü alanına Uygulanması gereken Oran girilir.
- Fiyattan Düş: Değer Formülü alanına Uygulanması gereken Tutar girilir.
Kademe Alanı:
Kademe Değeri:
Tekil Kodu:
Uygulama Yeri:
- Fişte Sınırlı: Fiş Sayısına göre sınırlandırılabilir.
- Caride Sınırlı: Cari bazlı sınırlandırılır. Örnek: Uygulama sınırı 2 verilmiş ise, Aynı cariye ilgili kampanya 2 defa uygulanır. 3 defa uygulanmasına izin verilmez.
- Ürün Miktarı: Ürün Miktarı kadar sınırlandırılabilir.
- Promosyon Miktarı: Promosyon Ürün miktarı sınırlandırılabilir.
Uygulama Sınırı: Sınırlandırmak istenilen Değer girilir.