Orkestra E-Fatura'da gelen fatura listede gözükmüyorsa;
1. Ekranda filtre olup olmadığını kontrol ediniz.
2. Firmanın diğer dönemlerinde bu faturanın olup olmadığını kontrol ediniz.
3. Eğer yukarıdaki kontrollerden sonra hala faturayı bulamadıysak SQL'den kontrol edebiliriz.
Faturayı Bulmak için;
Microsoft SQL'e giriş yapıyoruz. Orkestra'nın veritabanında sağ tıklayıp "New Query" seçeneği ile yeni bir sorgu sayfası açıyoruz.
Sorgu sayfasında önce aşağıdaki kod satırını uygulayarak faturamızı buluyoruz. ("Fatura_No" yerine faturamızın numarasını yazıyoruz.)
Faturanın Ait Olacağı Dönemini Değiştirmek için;
Yukarıdaki kodu uyguladıktan sonra karşımıza gelen sonuç satırında faturamıza ait referans numarasını(reference) öğreniyoruz.
Öğrendiğimiz referans numarasını kod satırındaki "Referans_No" yerine referans numarasını ve "Fatura_No" yerine fatura numaramızı yazarak ve hangi döneme aktarmak isityorsak o dönemin numarasını periodNr= alanına yazıyoruz.
Bu kodu çalıştırdıktan sonra faturanın dönemini değiştirmiş oluruz.
Faturamızın Ait Olacağı Firmasını Değiştirmek için;
Hangi firmaya aktarmak istiyorsak o firmanın numarasını firmNr = alanına yazarak kodu çalıştırıyoruz.
UPDATE EINV_COMMENTRY
SET periodNr = 1
WHERE reference IN (343277, 343278, 343279, 343280, 343281, 343284, 343285, 343286,
343287, 343289, 343290, 343291, 343292, 343304, 343305, 343306,
343315, 343316, 343318, 343321);