Yeni personel rolü eklemek için;
1- Kurum Yönetiminden "Personeller Rollerine" çift tıklanır.
2- Açılan Kayıt listesindeki menüden "Yeni" butonuna tıklanır ve işlemlere devam edilir.
3- Sistem içerisinde istenilen sayıda "Personel Rolü" oluşturabilirsiniz.
"Yeni" yada daha önceden oluşturulmuş bir personel kartını açtığınızda "Personel" sekmesine geçiş yapınız.
Kullanıcı bigilerinin hemen altında yer alan "Personel Rolleri" alanından "Listeden Ekle" butonunu kullanarak personelleri, roller ile ilşkilendirebilirsiniz. Böylece Personeller bir havuzda toplanmış olacaklardır.
Personeller ile ilişkilendirilen personel rolleri, Görev Yönetimi ve Süreç Yönetiminde aktif olarak kullanılmaktadır.
Oluşturulan bir görevi, başka bir personele yönlendirmek istediğimizde açılan listede "Personel Rolü" de bulunmaktadır. Eğer bir görevi Personel rolüne atarsanız, görev o rol ile ilişkili olan tüm personellerin "Havuzdaki Görevlerine" aktarılır.
Personellerden birinin görevi üzerine alması durumunda, görev diğer personelelrin listesinde görüntülenmeyecektir.