Göndermiş olduğunuz faturanızda hata durum kodu aldığınızda (örneğin 1215,1195,1230) ve sonrasında faturayı başlangıç durumuna alıp tekrar gönderdikten sonra , karışıklık yaşamamak için faturanızın Hata Seviyesini değiştirebilirsiniz.
Gönderilen faturaların Hata Seviyesini değiştirmek için yapılacak işlemler;
-Hata seviyesi düzeltilecek olan faturayı Gönderilen Faturalar listesinden seçelim.
-Menüde bulunan GİB’ den sorgula butonununa tıklayalım
-Seçilenlerin Hata seviyesini Değiştir sekmesinin yanında ki (Bilgi, Uyarı, Hata, Hata Giderildi) seçeneklerden uygun olanı seçip Tamam butonuna tıklayıp işlemi sonlandırıyoruz.
-Gönderilen Faturalar sayfanızı güncellediğinizde Hata Seviyesindeki durumun seçmiş olduğumuz duruma geçtiğini ve hata alındığı için satırda çıkan renginde normale döndüğünü görmüş olursunuz.
NOT: Toplu olarak faturalarınızı seçip Hata Seviyelerini değiştirebilirsiniz.