Web postaya giriş yaptığınızda solda açılan ekranın üst kısmında, sisteme giriş yapan kullanıcının, kullanıcı adı yer almaktadır.
Kullanıcı adı altında ise "Posta Oluştur" butonu bulunmaktadır.
Yeni posta mesajı oluşturmak için;
1- Posta Oluştur butonuna tıklanır.
2- Açılan "Yeni Posta" ekranında "Gönderen" alanında Orkestra'da kurulmuş olan e-posta hesabınız açılır. Orkestra'da, Orkestra hesabı dışında kişisel hesap açmışsanız "Gönderen" alanında bulunan simgeye tıklayarak diğer hesaplarınızı seçebilirsiniz.
3- Alıcılar alanına e-postanızı göndermek istediğiniz kişi / firmanın adresini yazmalısınız.
1- Alıcılar butonuna tıklanır.
2- Açılan listeden "Adres Listesinden Seç" seçeneği seçilir.
Arama sonuçlarınız aynı ekranda listelenecektir. Seçmek istediğiniz kayıt/kayıtları seçtikten sonra "Seçili Adresleri Ekle" butonuna tıklayarak sadece seçtiğiniz adresleri, "Seçim" menüsünü kullanarak "Tüm listelenen adresleri" Alıcılarınza ekleyebilirsiniz.
Gizli kopya alanına seçtiğiniz adresler, e-postanızın gönderildiği diğer kişiler tarafından götüntülenmeyecektir.
E-posta mesajınızla beraber göndermek istediğiniz dosyaları eklemek için;
1- Eklentiler alanında bulunan "Yüklemek için dosya seçiniz" linkine tıklayınız.
2- Açılan pencereden, eklemek istediğiniz dosyaların olduğu klasörü açınız ve ilgili doyaları bilgisayarınızdan seçiniz.
Yazdığınız metinin boyutunu değiştirmek için " 2 Numara" ile işaretlenmiş alan kullanılır.
Yazdığınız metine link eklemek içinse " 3 Numara" ile işaretlenmiş alan kullanılır.