ORKESTRA

ORKESTRA

  orkestra orkestra.com.tr
  Sohbet   İndirme Merkezi

Satış Faturası: Satış

Aracı Bayi: Bu satış faturasına ait aracı bayi bilgisinin yazılabileceği alandır.

Prim Hesabı: 

Ödeme Şekli: Faturanın ödeme şeklini seçebileceğiniz kısımdır. Cariden Oku, Nakit, Havale, Kredi Kartı, Çek, Senet ve Otomatik Ödeme seçenekleri mevcuttur. 

Eğer bu alanda "Cariden Oku" seçeneği işaretliyse; bu fatura için cari hesap üzerinde tanımlı olan ödeme şekli geçerli olur.

"Otomatik Ödeme" seçeneğinin aktif olabilmesi için ilgili işlemin yapılabildiği bir "Cari Hesap" tanımlanmalıdır

(bknz. https://www.orkestra.com.tr/index.php?sayfa=yardim&m=12&y=108"

ardından;

 

 

  •          Satınalma faturasında ilgili cari hesap seçilerek faturada girilmesi gereken diğer bilgiler girilerek fatura kayıt edildiğinde faturanın ödeme hareketleri otomatik olarak oluşur.
  •          Oluşan ödeme harekelerinden Ödeme Şeklinin - Otomatik Ödeme olarak geldiği görülmektedir.
  •          Planlanan Tarihe faturanın son ödeme tarihi girilmelidir.

 

İrsaliye Yerine Geçer: Otomatik, Evet ve Hayır seçenekleri mevcuttur. Faturaya "İrsaliye yerine geçer." yazısının eklenip/eklenmeeceğini buradan belirleyebiliriz.

İrs. Y. Geçer Durum: 

Banka Hesabı: Banka hesabı ekleyeceğimiz alandır.

Fatura Dili: Buradan faturanın hangi dilde olacağını belirleyebiliriz. 

E-Fatura Uyarlaması: Göndermekte olduğunuz faturanın .xslt formatındaki fatura tasarımını seçeceğimiz alandır.