Belge detayını eklerken, Orkestra muhasebe personellerine farklı seçenekler sunmuştur. Bunlardan biri de "Tanımlı Alanlar Formunu" kullanmaktır.
Logo Muhasebe programınının eski versiyonlarında "Belge Detayları" özelliği bulunmamaktadır. Eğer kullanıcılar muhasebe fişlerinin detaylarını "Satır Açıklamarına" girmek istemezlerse "Tanımlı Tanımlı Alanlar" formunu tanımlayarak işlerini kolaylaştırabilirler.
Tanımlı alanlar formuna eklenen bilgiler, ilgili muhasebe fişinde bulunan tüm satırla uygulanacaktır.
1- Logo' da Muhasebe Fişini Açınız. 2- Üst tarafta boş bir alan üzerinde mouse' nin Sağ tuşuna tıklanır ve açılan listeden "Tanımlı Alanlar" seçeneğini seçiniz. 3- Gelen ekran üzerinde ilgili alanlar doldurulur.
Belge Kodu: Belge numarasının yazıldığı alandır.
Döküman Türü: Açılır liste üzerinde belge türünün seçildiği alandır.
Ödeme: Ödeme tipinin yazılacağı alandır.
Belge Açıklaması: Belge açıklamasının girileceği alandır.
4- Bilgiler girildikten sonra "Kaydet" butonuna tıklanır.